2012. február 21., kedd

Úr Jézus! Köszönjük a türelmedet, amellyel vártál ránk, vártál a mi igenünkre. Köszönjük, hogy te már akkor kifizetted a bűneink árát, amikor még e földön sem voltunk. Felfoghatatlan a te kegyelmed a bűnös ember iránt. És most azért van nekünk bejárásunk a mi Mennyei Atyánkhoz, mert te megnyitottad az utat hozzá. Hálatelt szívvel köszönjük meg, hogy te igent mondtál az Atyának, hogy engedelmes voltál a kereszthalálig. Drága Szentlélek segíts, hogy mi is igent tudjunk mondani mindenkor az Atya hívására. Segíts, hogy ne az utolsó óránkban, hanem ma születhessen meg a szívünkben a végleges, örökérvényű IGEN. Jézusért kérünk hallgass meg minket. Ámen (P.Á.)


Úr Jézus! Köszönöm, hogy meghaltál értem a kereszten. Kinyitom életem ajtaját, és elfogadlak téged, mint Megváltómat és Uramat. Köszönöm, hogy megbocsátottad bűneimet és örök életet adtál nekem. Foglald el életem trónját és formálj olyanná, amilyen akarod, hogy legyek. Ámen.
/T.M./


Úr Jézus! Könyörgünk Hozzád, hogy áld meg napjainkat, töltsd ránk ki a Te Szentlelked erejét, hogy tudjunk a keskeny úton járni és szolgálni. Mutasd meg a ma szolgálatát, és adj erőt hozzá! Ámen.


Uram! Áldalak a testvérekért, akik velem együtt Krisztusban vannak. Köszönöm, hogy közéjük tartozhatom! Ámen


Uram, azzal a bizalommal fordulok hozzád, amely tudja: a te ígéreteid soha el nem múlnak; a te szavad soha meg nem változik! Így kérlek, hogy áldásaidat ne vond meg tőlem se, ahogyan Jákóbot is kísérted rögökkel teli útjain! Kétségeim közepette segíts, hogy szavadból, hitemből, és az általad már oly sokszor megtapasztalt csodákból merítsek! Ámen.


Uram, beteg a látásunk, gyógyíts meg minket. Add, hogy láthassuk csodáidat a világban, s ha egymásra nézünk, ne a hibákat, hanem Krisztus arcát láthassuk a másikon. Egymás bántásával ne szomorítsunk Téged, hanem tudjunk áldássá lenni ebben az elvakult világban. Vedd le szemünkről a hályogot, hogy ne csak nézzünk, de lássunk is! Krisztusért. Ámen
/P. Tóthné Szakács Zita/


Uram, betegessé vált a gondolkodásunk. Nem tudunk hálát adni Neked, nem tudunk dicsőíteni téged, mert átjárja minden gondolatunkat az erőszaktól való félelem. Kérünk Téged Áldott Orvos: gyógyíts meg bennünket! Add Istenünk, hogy úgy tudjunk egymásra tekinteni bőrszíntől, származástól függetlenül, hogy tudjuk: minden embert a saját képedre és hasonlatosságodra teremtettél, s Krisztust, a Te Szent Fiadat minden emberért küldted e világba. Kérünk, tégy bennünket testvérekké! Ámen
/P. Tóthné Szakács Zita/


Uram! Cselekvő hitet kérek tőled, nem csak elméletben óhajtok hívő lenni, hanem egész életvitelemben is! Köszönöm, hogy meghallgatsz! Ámen


Uram, gyáva vagyok. Bocsásd meg nekem, hogy nem tudok elég hangosan kiáltani, amikor ott vagy mellettem! Túlságosan vak vagyok ahhoz, hogy meglássalak. Köszönöm, hogy mindig adsz mellém olyanokat, akik figyelmeztetnek, hogy mellettem állsz. Köszönöm az igehirdetéseket, amikor hallom a hangodat. Még sincs elég hitem, hogy teljes erőmből hozzád kiáltsak segítségért. Hogy úgy tudjam kiáltani legfontosabb kérésemet, hogy lássak. Hogy lássalak Téged, s általad magamat, rendelésedet, hogy világosan lássam a magam helyét a Te szolgálatodban. Segíts, Uram, és halk, bizonytalan kérésemre is feleld: itt vagyok, szeretlek, láss! Ámen.
/V.L./


Uram, gyógyító szeretetedért hálát adunk, hiszen szavaiddal naponta simogatod a mi beteg szívünket. Köszönjük, hogy el akarod venni szíveink keménységét, s azt munkálod, hogy érzékenyek lehessünk egymás problémáira, és segíteni tudjunk a rászorulókon. Vedd ki az önzést szívünkből, ne csak magunkra gondoljunk, hanem a Tőled kapott szeretettel tudjuk szeretni embertársainkat származásuktól függetlenül. Úgy, amint Krisztus Urunk tette, Ámen
/P. Tóthné Szakács Zita/


Uram! Ha belegondolok, hogy hányszor emelem szavaimat gyermekeimre, mert valamit nem úgy tettek, ahogy az szerintem jó, és milyen keveset hallják tőlem, hogy szeretem őket, akkor szégyenkeznem kell. Segíts magamba nézni és meglátni a Tőled kapott gyermekeim irányába tanúsítandó helyes magatartást, és hogy ne sajnáljam kimondani nekik: szeretlek és elfogadlak titeket olyannak, amilyenek vagytok. Sőt, elfogadom és komolyan veszem a szülői felelősséget is, mert az Tőled van. Köszönöm gyermekeimet Neked: szeretlek Téged, Uram és őket is! Ámen


Uram, Istenem, köszönöm, hogy engem is mindeddig, mindig megsegítettél. Köszönöm, hogy tegnap is el tudtam végezni feladataimat. Ne haragudj reám, ha most is aggodalommal, félelemmel tekintek az előttem álló feladatokra. Megvan rá az okom. Érzem, hogy gyenge vagyok, nagy erőfeszítésre van szükségem, hogy mindennek megfeleljek, s akkor sem lehetek biztos abban, hogy sikerülni fog. Benned bízom, hogy amint eddig, mindeddig velem voltál, velem maradsz ezután is. Nyisd meg a szemem, hogy lássam, minden nehézség előtt és közben is lássam, hogy jelen vagy és kinyújtod felém segítő kezed. Akkor bátor leszek és erős, ahogy parancsolod. Bíztass, hogy mindig a jóra törekedjem, és azt tegyem, amit te rendeltél feladatként a számomra. Köszönöm, hogy velem leszel, s én nyugodtan bízhatom rá magam segítő szeretetedre. Ámen
/V.L./

Nincsenek megjegyzések: