2012. február 21., kedd

Istenem, Te úr vagy az életem felett. Akár tudom, akár nem, csak az történhet velem, amit Te akarsz. Szeretném tudatosan rendelni alá magam a Te irányításodnak. Éreztesd meg velem naponként kegyelmed ajándékait! Szólíts meg, kérlek, úgy, mint tanítványaidat annakidején, és követőidet azóta! Nem tudom, milyen feladatokat akarsz nekem adni, de tudni, érezni, megtapasztalni szeretném jóságodat, vezetésedet, azt a biztonságot és örömöt, amiről azok beszélnek, akik azt már megtapasztalták. Állíts be engem is abba a munkába, amellyel újjá akarod formálni közösségünk életét! Ámen
/V.L./


Istenem! Tudom, hogy beteg vagyok, a bűn okozta és okozza betegségemet. Te azonban gyógyító szavaddal közelítesz hozzám, és ez oly igen jó nekem. Köszönöm, hogy naponta vehetem magamhoz a gyógyulásomat elősegítő adagot, melyre garancia Nálad van. Add ezt másoknak is! Ámen


Istenem! Újra elkezdődik az iskola. Ez kinek öröm, kinek bánat. De én szeretnék áldást kérni mind a gyermekekre, mind azokra, akik bármilyen módon velük foglalkoznak: óvónőtől tanítóig, tanártól pszichológusig, lelkésztől hitoktatóig mindenkire. Munkájuk fontos, ezért légy velük. Áldd meg a gyermekeket, hogy ne csak ismereteikben, tudásanyagban, hanem a szeretetben, a hitben, a reményben is növekedjenek! Jézusért kérlek. Ámen


Istenünk, add nekünk a te szeretetedet, hogy mi is úgy tudjunk szeretni, ahogyan te.
Add nekünk a reménységet, hogy mi is reménykedni tudjunk benned kétségbeesett helyzetünkben is. Adj nekünk hitet, hogy mindezt hittel tudjuk tőled kérni. Krisztusért kérünk. Ámen
/T.M./


Istenünk! Köszönjük neked, hogy te szólni akarsz hozzánk. Add, hogy mindig tudjunk rád hallgatni, hiszen te mindig javunkat akarod. Szólj hozzánk és mi hallgatunk rád. Jézusért kérünk. Ámen
/T.M./


Istenünk! Segíts minket akkor, amikor Igédet olvassuk. Add, hogy minél többet értsünk meg hozzánk szóló szavadból, nyíljon meg fülünk, szemünk, értelmünk és szívünk Igéd előtt.
Jézusért kérünk. Ámen.


Istenünk, szomorúság tölt el bennünket amiatt, hogy kezeinket ütésre használjuk és nem simogatásra. Elvadult világunkban megszaporodott az erőszak, s mi sem vagyunk képesek jobbak lenni, befolyásolnak bennünket a körülöttünk élők. Kérve kérünk, hogy változtass meg minket, add, hogy Jézus szenvedéseire tekintsünk, s az ő megbocsátó szeretetéből tanuljunk. Bízunk benned Uram, hogy meg tudod állítani az ütésre emelt kezeket, s végtelen szereteteddel segítő kezekké formálod azokat. Szentlelked erejéért könyörgünk. Ámen
/P. Tóthné Szakács Zita/


Jézusom! Te azért jöttél, hogy megkeresd, ami elveszett. Már pedig Nálad nélkül elveszett már bűnös életem, Nálad nélkül élni is kár hosszú éveket. Köszönöm, hogy megtaláltál és nyájadhoz vezettél - szeretetből. Ámen


Jézusom! Te kimondhatatlan szenvedéseken mentél keresztül értem, helyettem, miattam. Taníts engem, hogy tudjak szenvedni, tűrni érted, a Te nevedért! Ámen


Jó Atyám! Ami jó volt a múltban az azért hívogat, ami rossz, azt pedig azért nem tudom feledni. Milyen balga vagyok, amikor így teszek. Segíts nekem csak Benned bízni és hittel előre tekinteni. Ámen


Jó Atyám, bocsáss meg, nem mindig teljesítem szívesen akaratodat. Sokszor tenném inkább azt, amit megtiltottál. Sokszor csábítanak bűnös kívánságok, kellemes szórakozások, barátságos semmittevések, s egyáltalán nincs kedvem azokról lemondani azért, hogy a Tőled megkívánt, jól ismert feladataimat elvégezzem. Köszönöm, hogy megbocsátod kedvetlenségemet, morgolódásomat, ha végül mégiscsak megteszem, amit tennem kell. Adj hozzá erőt, Atyám! De arra kérlek, ne hagyj ilyen kedvetlenségben! Add, hogy lássam magam előtt szép céljaidat, és lelkesedni tudjak! Add, hogy örülni tudjak minden eredménynek, ami szolgálatomból származik! Még akkor is, ha nem látom az eredményét, ha csődöt mond jóakaratom, ha kinevetnek érte az emberek, akkor is add meg azt a jó érzést, hogy én megtettem a magamét, a többi nem az én dolgom, hanem a Tiéd. Ámen
/V.L./


Jó Atyám, miért félnék én attól, hogy te minden pillanatban velem vagy? Mi szükségem volna bárki közbenjárására, ha te minden imádságomat meghallgatod, minden kérdésemet, aggodalmamat, nyomorúságomat rád bízhatom? Ha bűneimet Krisztus veszi magára, ő szerez nekem bocsánatot. Ha rendeltetésemet tőled kapom, azért egyedül veled van elszámolásom. Ki szeretne engem jobban, mint te, aki egyszülött Fiadat adtad, hogy nekem örökéletet szerezzen. Hozzád vágyom, Atyám, itt a te szeretetedben kívánok élni, úgy várom, hogy ha letelik földi rendeltetésem, személyesen állhassak eléd a mennyben. Ámen
/V.L./

Nincsenek megjegyzések: