2012. február 1., szerda

Drága Mennyei Atyám!
Köszönöm az áldásaidat, amelyekkel nap, mint nap megajándékozol. Köszönöm a szeretetet, amelyet általad kapni és adni tudok. Köszönöm a megváltás kegyelmét, az életemben. Köszönöm, hogy gyermeked lehetek. Köszönöm a mindennapok gondjait is, mert tudom, hogy Veled és általad élhető a földi lét, és köszönöm az ígéretet, hogy örökké velem maradsz. Ámen


Drága Mennyei Édesatyám!
Hálás a szívem a reggeli együttléteinkért. Hálás vagyok, hogy szólsz hozzám. Kérlek Uram, őrizd meg a szívemben Igédet, és ne hagyd, hogy a világ elorozza a Veled való közösségem örömét. Add, Uram, hogy szeretetedet mások is megtapasztalhassák. Vegyék észre mérhetetlen kegyelmedet az életükre nézve. Jézus érdeméért kérlek hallgass meg engem. Ámen


Édes Istenem, túl sokra becsüljük mi ezt a földi életet. Még akkor is, ha gyenge, beteges ez a mi sátor-testünk, talán akkor még inkább ragaszkodunk hozzá. Köszönjük, hogy adtad, hogy alkalmassá tetted mindannak befogadására, amivel meg akarsz ajándékozni minket. De nagyon szegények volnánk, ha azt tudnánk, hogy ennyi az egész jövőnk. Mit ér az életnek minden ragyogása, ha nemsokára úgyis megöregszünk, elkopik a sátor és mi hiába foltozgatjuk, ki kell költöznünk belőle. Köszönöm, hogy te többre becsülsz, mint mi magunkat. Többet akarsz adni nekünk, mint amit kérni képesek vagyunk. Mutasd meg nekünk hitben és reményben már itt azt a hajlékot, melyet Krisztus készített a számunkra. Ámen.
/V.L./


Felséges Istenünk, minden jót Tőled kaptunk, s Neked mondunk hálát mindenért. Bocsásd meg nekünk mindazt, amit vétettünk és mulasztottunk ellened és embertársaink ellen. Szánkkal hirdetjük, hogy Hozzád tartozunk, de embertársaink mellett nem állunk ki hangos szóval, akiknek etnikai hovatartozásuk miatt hátrányos helyzet jutott ebben az életben. Add, hogy amint Krisztus Urunk magára vette bűneinket, mi is részt tudjunk vállalni elkeseredett embertársaink szenvedéseiben, gyötrődéseiben. Segíts bennünket egymás terhét hordozni! Add, hogy a másik emberben, bár bőre színe nem egyezik a miénkkel, felfedezzük, hogy őt is TE képedre és hasonlatosságodra teremtetted, s Te leheltél belé életnek lelkét. Vezess bennünket Szentlélek Isten a megbékélés útján. Add, hogy ne csak szólamok hangozzanak ajkunkról, de tetteink hirdessék: Előtted Uram minden teremtmény egyenlő, s csak Krisztus válthat meg bűneinkből. Ámen


Istenem, biztosan tudom, hogy te nem aszerint szereted vagy nem szereted gyermekeidet, hogy melyik napon tisztelnek téged. Köszönöm, hogy ünnepet adtál, hogy nem kell állatok módjára húzni az igát minden nap. Minden vasárnap kiemelhetem a fejem a munkából, részt vehetek a közösségben, hallgathatom igédet, együtt lehetek családommal, barátaimmal. Emlékeztess, hogy Krisztus valóban feltámadt, és nekem is életet szerzett. Ámen.
/V.L./


Istenem, hallom hívásodat. Megpróbálom követni Krisztust az ő útján. Az én utam bizonytalan, de az ő útja biztos út. Azon kívánok járni. Ha a körülöttem zsongó nyugtalanság beszűrődik életembe, megint csak hozzád fordulok. Ameddig van ereje hitemnek, hogy teljes mértékben rád bízzam magam, megnyugvást találok lelkemnek. Add, hogy ez a nyugalom megmaradjon holtom napjáig, míg kiszakadva a nyugtalanság világából beléphetek hozzá, a teljes, végső biztonságba. Add, hogy ezt a nyugalmat örököljék gyermekeim, unokáim. Tedd igádat kedvessé, terhünket könnyűvé, közösségünket állandóvá szereteteddel. Ámen.
/V.L./


Istenem! Köszönöm hozzám való lehajlásodat! Nagy kegyelmed munkálkodik életemben, add, hogy másokra is így nézhessek, mert ez a gondolat másokra is igaz. Bennük is munkálkodsz. Dicsőség Neked! Ámen


Jöjj el, Uram Jézus! Földi életünk ezernyi nyomorúságában, saját bűneink terhét hordozva, mások bűneinek átkát szenvedve, az emberi bölcsesség naponta megújuló csődjét tapasztalva, embervilágunk zavaros iránytalanságát figyelve ez marad egyetlen reménységünk. Köszönjük, hogy minden nap velünk vagy. Köszönjük, hogy igédben minden nap irányítást, bátorítást adsz. És köszönjük nagy ígéretedet, hogy idejében eljössz, és meg fogod valósítani minden ígéretedet. Kérünk, ne várj soká. Jöjj, és hozd el országod diadalát. Készítsd fel népedet, benne engem és enyéimet, méltó fogadásodra. Addig pedig adj kitartást, erőt, hitet és bizalmat, maradjon velünk, mindnyájunkkal, áldott kegyelmed. Ámen.
/V.L./


Kegyelmes Istenem, ítélő bírám! Én bevallom, hogy bűnös vagyok, mégis milyen sokszor ítélkezem mások felett. Őszintén ítélkezem. Nagyon felháborít, nem az, amivel csak magának okoz kárt valaki, de a kíméletlen kizsákmányolás, a mások bőrén kívánó meggazdagodás, a belegázolás a mások becsületébe, és ehhez hasonló bűnök nagyon kiborítanak. Kell az az alázat, hogy én is bűnös vagyok, hogy lecsillapodjam. Hogy ne dobáljak követ akkor is, mikor nincs igazam. Hogy tudjam, én se vagyok illetékes az ítélkezésre. De ha felettem ítélkeznek illetéktelenek, kérlek, engem is védj meg. Úgy is, hogy közben figyelmeztetsz: többé ne vétkezzem. Ámen.
/V.L./


Mennyei Édes Atyám!
Köszönöm áldó kezedet, köszönöm, amikor megsebzel, de be is kötözöl. Köszönöm életem apró örömeit is, melyben láthatom a te fényedet. A te ölelő két karod tart engem és szeretteimet, így biztos helyen vagyunk. Uram, áldásodat ne vond meg tőlünk. Jézusért kérlek, hallgass meg. Ámen.


Uram! Felelős vagyok embertársaimért és ezt a felelősséget nem lerázni szeretném magamról, hanem vállaimra venni segítségeddel. Ámen


Uram, Istenem, édes jó Atyám, megköszönöm, hogy eddig velem voltál. Amikor nem ismertelek, akkor is mellettem voltál. Amikor megismertelek, atyai szeretetedbe vontál. Jó volt és jó marad naponta veled találkozni, veled beszélgetni. Te minden kérdésünkre felelsz, ha rád hallgatunk. Meghallgatod gyarló szavainkat, szóba állsz velünk. Maradj velünk, Urunk, és adj nekünk elég okosságot, hogy ne a folyton változó emberi bölcsesség fövenyére, hanem igéd kősziklájára építsük életünket, munkánkat, jövőnket, bízzuk rád népünket, családunkat, utódainkat. Tarts meg, védj meg, adj biztonságot nekünk. Egyedül benned bízunk, őrizz meg Fiad közösségében, és fogadj magadhoz, mikor majd mennyei ajtódon kopogtatunk. Ámen.
/V.L./

Nincsenek megjegyzések: