2011. május 22., vasárnap

Uram, köszönöm, hogy úgy láthattalak az úrvacsorában, mintha szemtől szembe állnék veled. Tudom, hogy olyankor személyesen jelen vagy közöttünk. Te add meg, hogy méltóképpen, méltó hittel, bűnbánattal, komolysággal, tisztelettel tudjak minden alkalommal eléd állni. Hitemet, de bűneimet is eléd viszem. Tisztíts meg bűneimtől, hogy áldozatod érdeméért úgy állhassak ott eléd, mintha most születtem volna, tisztán, feddhetetlenül. Ámen. /V.L./


Uram! Mennyi mindenre nem merek NEM-et mondani, pedig kellene! Adj bölcsességet, hogy meglássam, mire kell határozottan és világosan nemet mondanom, hogy ezáltal a Te vezetésedre mondjak igent! Ámen


Uram, Mennyei Atyám! Mindig máshol keresem a boldogságot, ahelyett, hogy Hozzád jönnék, és engedném, hogy boldoggá tegyél engem a Veled való kapcsolat által. Szeretnék tiszta szívvel járni életem útján, tudom, hogy Jézusért ez is lehetséges! Ámen


Uram! Rád bízom magamat, Te viseljed gondomat! Ha Te velem vagy, ki lehet ellenem? Ámen


Uram! Szeretnék kilépni az önmagam körül forgó világomból és másokért élni! Segíts ebben, hogy Téged dicsőítselek! Ámen


Uram, Téged tisztellek, méltó hálaadással. Áldom neved, míg élek, szép dicséretmondással… Nem félek Tőled, mert tudom, hogy szerető Atyám vagy Krisztusban, de tisztellek és dicsérlek, mert teremtett és megváltott gyermeked vagyok. Köszönöm, hogy ismerhetlek és általad szeretett, megbecsült ember lehetek. Ámen


Uram, tudom, hogy nem feleslegesen adtál életet nekem. Nem feleslegesen áldottál meg annyi áldásoddal. Nem feleslegesen adtál képességeket, lehetőségeket, családot, iskolát, otthont nekem. Én is köteles vagyok megteremni életem gyümölcseit, hogy a világ ne csak sűrűbb, de több legyen azáltal, hogy engem beleültettél. Bocsásd meg, ha semmi, vagy csak nagyon kevés és fanyar gyümölcs termett rajtam. Adj még haladékot és több erőt. De segíts, hogy képes legyek jót tenni, szolgálni, örömöt okozni, boldogságot, békességet hozni azokra, akiket reám bíztál és bízol. Szolgád kívánok lenni. Fogadj be szolgálatodba. Ámen /V.L./


Urunk! A bűn az ajtónk előtt áll és ránk van vágyódása, segíts ellenállnunk a gonosznak, hogy elfusson tőlünk! Ámen


Urunk, köszönjük minden áldásodat, köszönjük ajándékaidat, köszönjük családunkat, testvéreinket, ellenségeinket. Adj erőt a nehezek elhordozásához. Ámen


Urunk! Te nem veszed ki a tieidet ebből a világból, de azt akarod, hogy ne világiasan gondolkodjunk. Ezt csak akkor tehetjük meg, ha ezer szállal kötődünk Hozzád, ha élő és szoros a kapcsolatunk Veled. Ez az igazi gazdagság. Minden egyéb csak ráadás lehet. Bocsásd meg, ha mi nagyon sokszor csak a ráadásra vágyakozunk, pedig az az előzmény nélkül lehetetlen. Ámen


Urunk, üss sziklaszívünkre, vagy szólj kőszívünkhöz, és fakassz életadó vizet belőle! Ámen

Nincsenek megjegyzések: