2011. február 15., kedd

Jézusom, ajándékozzál meg engem a Te irgalmaddal! Ámen


Jézusom, Megváltóm! Egyedül Neked van bűntől megtisztító erőd, még pedig a véred által. Te ugyanis minden emberért meghaltál a kereszten. Értem is. Hálás vagyok Neked ezért, és hálából szeretnék Neked élni, Téged dicsőíteni! Ámen


Jézusom, vigyázz rám a Te a Szentlelkeddel, hogy mindig értékelni tudjam tanitványosságomat. Ámen.


Jézusunk! Olyan nehezen értjük meg, hogy a Te törvényed a szeretet és a szolgálat törvénye, és ha mások terhét hordozzuk, akkor töltjük be a Te törvényedet. Taníts bennünket ennek meglátására és megélésére! Ámen


Kérlek Istenem, hogy Szentlelked erejével áldj meg és ajándékozz meg naponként a szolgálat örömével! Ámen!


Kérlek Istenem, segits meg engem és adj erőt nekem Krisztus példájának követésére. Ámen


Kérünk, Atyánk, ne engedd, hogy ajkunkról elhaljon a Téged dicsőítő, hálaadó ének. Ámen.


Könyörgünk, Jézusunk, légy segítségül nekünk, hogy könyörületes szívvel és jósággal lássuk meg mások szükségeit, alázatossággal hordozzuk el gondunkat, bánatunkat, szelídséggel simogassuk még azokat is, akik bántanak és hosszútűréssel, kitartással győzzük le a gonoszt életünkben. Szentlelked ereje által erősíts minket abban a biztos tudásban, hogy Isten szeretett gyermekei vagyunk. Áldott legyen a Te szent neved! Ámen.


Köszönöm, Istenem, hogy megláthatom a Te hatalmadat. Köszönöm, hogy gyakran saját bőrömön tapasztalhatom. Segíts, hogy ne kételkedjek, amikor Tőled várom a segítséget. Ámen


Köszönöm Uram, hogy elfogadsz engem gyermekednek. Köszönöm, hogy feltárod előttem az öröm forrását. Segíts, hogy a felhők se rejtsék el szemem elől ezt a fénysugárt, ha csak a felhőket látom, akkor is tudjam, hogy a felhők mögött mindig süt a nap. Ámen


Köszönöm Uram, hogy értem szenvedtél. Köszönöm, hogy a te irántam érzett szereteted erősít meg akkor, amikor nekem e szenvedésnek egy atomnyi részét kell elhordoznom. Ámen


Köszönöm Uram, hogy olyan nagyra tartasz engem, hogy embereket bizol rám. Tudom, hogy érdemtelenül,de mégis tagja lehetek a Te anyaszentegyházadnak. Köszönöm, hogy engem is megváltottál és a Tiednek mondasz. Ámen

Nincsenek megjegyzések: