2011. február 15., kedd

Drága Megváltónk, köszönjük, hogy újra és újra megmutatod magad nekünk és olyan látást adsz, amellyel minden földi kincsnél drágábbat nyerünk: Téged. Kérünk, Lelked által légy segítségünkre, hogy mindig téged lássunk és kövessünk. Kegyelmedbe ajánljuk konfirmáló ifjainkat, öleld őket körül szereteted erős, megtartó karjával, hogy megtapasztalják: amikor egyedül téged látnak, akkor lesz életük teljes követésedben. Áldott legyen szent neved. Ámen.


Felséges Isten, küldj nekem Szentlelket, hogy megvédjen a kisértő minden hatalmától! Ámen!


Felséges Isten, támassz bennem buzgó szivet és adj örömet a Te szolgálatodban! Ámen!


Felséges Úristen! Szenteld meg akaratomat, hogy mindenkor azt akarjam, ami neked kedves, azt pedig ne akarjam, amit te gyűlölsz. Szenteld meg szivemet, hogy abból rossz gondolatok ne származzanak, hanem jó gondolatok műhelye legyen. Ámen!


Fölséges és dicsőséges Isten, ragyogd be szívem sötétségét, és adj nekem igaz hitet, biztos reményt és tökéletes szeretetet, érzéket és értelmet! Ámen!


Hálát mondok neked, Jézus Krisztusom, a tökéletes szeretetedért, tanácsokért és a Szentlelkednek erejéért! Ámen.


Irgalmas Isten, hálát adok neked és áldom szent nevedet, a nagy és megbecsülhetetlen jótéteményedért, hogy velem megismertetted magad és az én Megváltómat Jézus Krisztust! Ámen


Istenem, feléd emelt kézzel ígérem neked, hogy nem menekülök lustán a munka elől és nem múlik el napom imádság nélkül. Ezért nyújtsd ki reám áldó kezedet és vezess engem a munka és az imádság útján a Te üdvösségedre! Ámen


Istenem! Ha Te mondod nekem, hogy elég, akkor nekem se lehet más szavam. Az elég se nem több, se nem kevesebb, mint amire szükségem van. Köszönöm, hogy elég lehet nekem is a Te kegyelmed. Nem is óhajtok többre, másra vágyakozni, mint a Te mindenre elégséges kegyelmedre, hiszen ez bűnbocsátó, üdvözítő kegyelem. Áldalak érte! Ámen


Istenem, irgalmadban bizva kérem Szentlelked erejét, hogy a benned hivő keresztyének szerte e Földön szent felelőséggel munkálják az enyhülést, a népek közti bizalmat és biztonságot. Ámen


Istenem! Senkinek sem jó, ha bennem neheztelés, harag van. Árt ez nekem is, de a másokkal, sőt a Veled való kapcsolatnak is. Szeretnék megbocsátani az ellenem vétőknek és megtanulni bocsánatot kérni, ha én vétkezem. Veled sikerülhet. Ámen


Istenünk! Te látod a bennünk lévő versengő hajlamot, de bárcsak a jóban, a Neked való szolgálatban, a másokon való segítésben versengenénk! Persze az előbbiek sem feltétlenül versengést kell jelentsenek számunkra, sokkal inkább hitből fakadó tevékenységet. Áldj meg bennünket ilyen lelkülettel! Ámen

Nincsenek megjegyzések: