2010. december 16., csütörtök

Uram, Jézus! A Te dicsőségedre szeretnék élni! Bárhol vagyok, bármit teszek, érdekel, hogy Te mit szólsz hozzá. Add, hogy ez a felelősség átjárja szívemet és tudjak nemet mondani olyan dolgokra, amelyek lehet, hogy népszerűek bizonyos emberek szemében, de Te nem támogatod, és nem örülsz neki! Ámen


Uram Jézus Krisztus! Köszönöm, hogy élsz bennem és ezt nem kell szégyellnem. Sőt, bennem van a késztetés, hogy Veled való kapcsolatom jól látható legyen. Magatartásom, tetteim, szavaim kell, hogy Rólad beszéljenek. Add, hogy hűséges bizonyságtevő gyermeked lehessek ott, ahová állítottál! Ámen


Uram! Köszönöm, hogy Igéddel akarod megreformálni mind az én életemet, mind az anyaszentegyházat! Add, hogy szívünket ne keményítsük meg akkor, amikor olvassuk, vagy hallgatjuk szavadat! Ámen


Uram, köszönöm, hogy kiválasztottál, hogy használsz engem is, hogy Te teszel alkalmassá a szolgálatra, adsz hozzá erőt, bátorságot, kitartást. Hadd járja át ez a tudat szívemet, lelkemet a megrendülésig, hadd tudjon ez könnyekre fakasztani és hálára indítani! Ámen


Uram! Köszönöm, hogy nem tétlenségre rendeltél engem. Bármi is legyen a foglalkozásom, vagy a hivatásom, Téged dicsőíthetlek vele. Szeretnék így élni napról napra, Tőled kérve az erőt a feladataim elvégzéséhez. Ámen


Uram! Köszönöm, hogy személyesen hozzám szólsz! Igéd és annak üzenete rajtam akar változtatni, az én életem helyes irányát akarja megmutatni. Add, hogy engedelmeskedjek szavadnak, szívembe zárjam azt és életem részévé legyen akár olvasom, akár hallgatom a Tőled jövő igei üzeneteket! Ámen


Uram! Mennyi mindent tovább adok, amit nem kellene, és mennyi mindent nem adok tovább, amit pedig tovább kellene! Kérlek, adj bölcsességet, hogy tudjak különbséget tenni a hasznos és a haszontalan között, az építő és a romboló üzenetek között. Nem szeretném elhallgatni Igéd engem megérintő drága üzenetét, ezért adj nekem olyan lelkületet, mely Téged soha nem szégyell, hanem képviselni igyekszik, bárhol, bármerre járok is. Ámen


Uram! Mennyi tévút áll előttünk, melyen elindulhatnánk! Hány és hány irányból halljuk: erre, erre, jó helyen jársz! S ha indulunk, ráfázunk. Köszönjük, hogy a jövőt nem láthatjuk! Bölcsességed nem engedi, hogy belelássunk az ismeretlen eljövendőbe, ehelyett marad nekünk a hit útja, melyen Rád figyelhetünk és a Te vezetésedet kérhetjük! Így szeretnénk járni életutunkon ma is, és ezután is! Vezess Jézusunk, Véled indulunk! Ámen


Uram! Milyen kicsinek látom magam sokszor! De köszönöm, hogy mégis fontos szerepem van a Te teremtési rendedben. Nem véletlenül vagyok ott, ahol. Célod, terved van velem. Köszönöm, ha ennek megfelelően élhetek napról napra kegyelmedből! Ámen


Uram, nem mennek mindig jól a dolgaim, olykor elkeseredem a bajok és a kudarcok miatt. Tudom, hogy szükségem van minderre, de néha elvesztem fonaladat, és csak a magam útján járok körbeforogva. Tölts el hát engem Lelkeddel, aki meggyőz újra a kitartás, a küzdelem és a munkálkodás értelméről és fontosságáról! Légy velem, amikor még jobban igyekszem beállni a te szolgálatodba! Ámen


Uram! Növeld a mi hitünket! Taníts igazán benned bízni mindig minden körülmények közepette! Ámen


Uram! Nyitott könyv az életem előtted. Ez nekem nem rossz, sőt nagy felelősséget jelent. Kérlek, vizsgálj meg napról napra és mutass rá gyenge pontjaimra, hogy jó irányba változhassak! Ámen

Nincsenek megjegyzések: