2010. december 16., csütörtök

Istenem! Lábam előtt mécses a Te Igéd, ösvényem világossága. Ha a zsoltáros gondolata az enyém is, akkor abból az következik, hogy bármilyen elfoglalt vagyok is, annyira sohasem lehetek elfoglalt, hogy megspóroljam a prédikációra való készülést, hiszen ezzel ártok a Te ügyednek, melyet képviselni igyekszem ott, ahová állítottál. Áldásodat kérem minden igehallgatóra is! Jézusért! Ámen


Istenem, légy velem, ha nyitottá válik szívem, őrizd szent szeretetben, erősítsd hitem. Adj hitet abban, hogy a sötét oldallal szemben a szeretet tud győzni mindenkor, mindenkiben, mert Neked semmi sem lehetetlen. Ámen


Istenem! Milyen feledékeny vagyok akkor, amikor a Tőled jövő áldásokra, a boldog pillanatokra kellene emlékeznem! Ám mennyire nem tudom feledni azt, amikor életem próbatételeiről, nyomorúságairól, szenvedéseiről van szó! Mindenre napra – sőt, olykor percre – pontosan emlékszem. Add, hogy bármi ér engem, Jézuson keresztül tekintsek rá. Mert ha ezt meg tudom tenni, akkor átértékelődnek a nehézségek, és hálás szívű, boldogabb gyermeked leszek. Ámen


Istenem! Minden mulandó ezen a világon, csak Te vagy örök. Add, hogy ne sajnáljam azt, ami elmúlik életemben, hanem segíts az általad elkészített örökkévalóságra koncentrálnom. Ha ez járja át gondolataimat, akkor könnyebb elfogadni azt, hogy földi jó és szerencse, mulandó, mint magunk, de a hit drága kincse örök és fő javunk. Ámen


Istenem! Mint kegyelmedből gyakorló szülő, nagy a felelősségem. Hiszen rajtam múlik, hogy gyermekeim megismernek-e Téged, meg tudják-e különböztetni a jót a rossztól, az értékeset a hamistól. Köszönöm, hogy eszközöd lehetek! Add, hogy ne valljak szégyent e küldetésben sem! Jézusért. Ámen


Istenem, szeretlek, mert túláradó szeretetedből és irgalmadból mutattad meg nekem világosságodat.
Áldott legyen a Te Neved! Add, hogy én is ragyogjak Általad örülve az örülőkkel és sírva a sírókkal! Ámen


Istenem! Szeretnék mindent a hit szemével látni, ami velem és körülöttem történik. Sok mindent nem értek, de elég, ha tudom, hogy mindent a Te bölcs kezed igazgat, így azzal is tisztában vagyok, hogy minden nehézség, amiben részem van, javamra válik. Ámen


Istenem! Taníts engem őszinteségre, hogy merjem felvállalni véleményemet bárkivel szemben. Ez persze nem durvaságot és szeretetlenséget kell jelentsen, hanem egyértelműséget. Jézusért kérlek! Ámen


Istenem, Téged akarlak hallani és nem a kétség hangjait. Hallani akarlak, és megígérem, hogy engedelmeskedni fogok Neked. Egy akarok lenni azok közül az emberek közül, akiket használni akarsz és meg akarsz áldani az előttem álló években. Azt szeretném, ha ezek az évek a céltudatosság évei lennének számomra és a családom számára. Ámen.


Istenünk! Egyedül Te vagy imádandó e hatalmas világon! Előtted borulunk le, téged tisztelünk, neked szolgálunk. Add, hogy tudjuk helyén és értéken kezelni embertársainkat és a bennünket körülvevő dolgokat! Segíts felelősségteljesen gondolkodnunk és szólnunk! Jézusért kérünk. Ámen


Istenünk, köszönjük, hogy beszélni akarsz velünk. Segíts figyelnünk halk és szelíd hangodra. Ámen


Istenünk, vezess bennünket, hogy felfedezzük az ajándékokat, amiket elrejtettél bennünk, hogy a legjobbat adhassuk neked és országodnak. Ámen

Nincsenek megjegyzések: