2010. január 22., péntek

Uram! Szépnek és jónak teremtetted ezt a világot, s látod mivé tettük... Könyörülj rajtunk Uram! Könyörülj... Ámen.

Uram! Szeress határtalanul, hogy tehessem azt, amit akarok... Ámen

URam! Szeress, hogy én is szerethessek! Ámen.

Uram! Szeress, hogy én is tudjak szeretni! Ámen.

Uram! Szereteted csodáival halmozz el engem ma is! Ámen

Uram! Szereteted hatalmával segítsd meg gyenge akarásomat a jóra! Ámen

Uram! Szereteted mindennapi falatját add meg nekem ma is... Ámen!

Uram! Szereteted parancsát szívembe plántáltad, naponta érzem, mégsem tudom szeretni környezetemet úgy, ahogyan szeretném... Kérlek szabadíts meg önzésem bilincséből, hogy felfedezzem a pillanat kiváltságát, melyben átölelhetlek Téged, s Általad és Benned az egész világot! Ámen

Uram! Szereteted tüzét gyújtsd meg bennem! Ámen

Uram! Szereteted tüzét gyújtsd meg bennem, hogy ne dideregjek, és másokat is melegíthessek szolgáló életem jó cselkedeteivel! Ámen.

Uram! Szereteted tüzét gyújtsd meg bennem, hogy tanulhassak Tőled és teremtett világodból! Ámen

Uram! Szereteted tüzét gyújtsd meg minden ember szívében, hogy örömmel szolgáljunk egymásnak a Te dicsőségedre! Ámen

Nincsenek megjegyzések: