2010. január 22., péntek

Uram! Bocsásd meg hűtlenségeimet, melyeket teremtettséged ellen követtem el, s engedd, hogy mégbékéljek Veled és önmagammal! Ámen

Uram! Borús napjaimban adj nekem lélekerősítő Napfényedből, hogy magam is békét sugározzhassak embertársaim felé! A nehéz időszakaimban hadd érezhessem mégjobban gondviselő jóságodat, s ne engedd, hogy a háladás helyett panaszra nyíljon a szám! Növeld bennem Uram a Tetőled valót, s vedd el tőlem mindazt, ami eltérít Tőled! Ámen.

Uram! Bölcsességet adj nekem, hogy kanyargó útjaimon felfedezhesselek, s lelkem a vándorlás fáradalmai közepette békességet nyerjen! Ámen

Uram! Bölcsességet kívánok, s Te szeretetet adsz, sikert álmodok, s Te áldásban részesítesz, bizonyítékokat keresek, s Te Megváltásban részesítesz... Uram, á ldott légy mindezért! Ámen

Uram! Bűnök és mulasztások miatt elfordult lelkemet szereteted titkával fordítsd magadhoz! Add, hogy meglássam akaratodat hétköznapi dolgaimban, s úgy tudjak élni, hogy dicsőségedet szolgálva békességet találok lelkemnek. Ámen

Uram! Csitíts el bennem minden lázadást, hogy megtapasztalhassam szereteted nagyságát, s annak elkötelezettségében élhessek! Ámen.

Uram! Csodálatos alkotásodat a szót, tisztítsd meg ajkunkon! Uralkodj értelmünkön és érzéseinken, hogy megtapasztaljuk a szó teremtő, gyógyító és megváltó szabadságát és ne vergődjünk tovább önzésünk láncaival megkötözötten, hanem őszinte gondolatainkkal tudjunk szolgáni Neked és embertársainknak! Ámen

Uram! Derűt adj nekem, s Benned való nyugalmat, hogy életem minden dolgában tükrözni tudjam a Te szeretetedet! Ámen

Uram! Egymás közötti távolságainkat Te hidald át szereteteddel, hogy megtaláljuk életünk értelmét és célját - hétköznapjainkban is! Ámen

Uram! Életem fontos állomásait áldd meg, hogy ne csak eredményes, de áldásos életem is legyen! Ámen.

Uram! Életünk házának alapját Te készítetted el... Add, hogy ne szalmából építkezzünk rá, hanem olyan "építőanyagokat" használjunk fel benne, melyek kiállják az élet nagy viharainak megpróbáltatásait! Ámen

Uram! Életünk kuszaságait jól látod, s azt is, hogy a megoldásokat nagyon sokszor nem Nálad keressük. Tégy minket szabaddá önmagunktól, hogy a válaszokat ne rövidtávon keressük, hanem a Tőled kapott távlatba helyezzük és igazi békességet nyerjünk ezáltal! Ámen

Nincsenek megjegyzések: