2023. június 4., vasárnap

Drága Pásztorom, Uram Jézus!
Leborulok előtted, leteszem bűneimet, és kérlek Téged, oldozz fel Szent Igéddel. Várom vigasztaló szavadat, szívemben reménnyel, hogy újra hallhatom: Megbocsátattak a Te bűneid, eredj el, többé ne vétkezzél! Bárcsak be tudnám tölteni: Többé ne vétkezzél! Ámen
(S.A.)



Erőnek, szeretetnek, józanságnak Lelke... Segíts meg! Ámen


Jó Istenem, bocsásd meg, ha elégedetlenkedtem, mert több talentumot szerettem volna kapni Tőled és az élettől. Bocsásd meg, ha nem értettem meg, hogy annak könnyebb, aki kevesebbet kapott, mert kevesebb a felelőssége. Bocsásd meg, ha azt is elprédáltam, ami keveset kaptam, mert nem értettem meg, milyen sokat használhattam volna vele, ha akaratod szerint váltottam volna fel a mindennapi lelkiismeretes szolgálat aprópénzére. De most is látom, még mindig mennyi kincsem maradt! Neked köszönöm azokat: házastársam szeretetét, gyermekeim mosolyát, barátaim megbecsülését, munkám eredményét, megannyi gazdagságát rám áradó kegyelmednek. Ne engedd, hogy ezeket elprédáljam! Segíts, hogy naponta tudjam szaporítani ajándékaidat mások életében, örömében! Add áldásodat javaidra, hogy az én kezemben is áldássá válhassanak! Ámen


/V.L./


Kegyelmes Istenem! Ha gyakrabban észrevenném embertársaimon, hogy rajtuk keresztül Te mosolyogsz rám, akkor más lenne az életem és a hozzájuk való viszonyom. Másképpen állnék családtaghoz, baráthoz, szomszédhoz, munkatárshoz ennek tudatában. Formálj engem, belső, lelkiképpen, békességben, csendességben! Ámen


Köszönöm életemben való jelenlétedet Uram! Ez megnyugtat, erősít, vigasztal, bátorít. Áldalak érte! Ámen
Mindenható Örök Isten! Oly sokszor elfordult néped Tőled, felejtvén akaratodat... meg is kaptuk büntetésünket önmagunkban. Elveszítettük hitünket Tebenned, megkopott reménységünk a jó hatalmában, s azt hittük, hogy a Te erőd nélkül is erősek vagyunk. Bocsásd meg hűtlenségünket, s szánj meg minket! Segélj mindannyiunkat emberi határokon innen, s túl! Add, hogy minden jóakaratú kéz egymásra találjon, s Tőled kapott lendülettel építse eljövendő országodat! Urunk, add nekünk igazságodat, hogy emelt fővel tudjuk születés és halál közé beékelt életünket megfutni, s közösségre leljünk Általad! Istenünk, mosd lelkünket tisztára igéddel és a szentségekkel, hogy derűvel és sorosunkra-szabott boldogsággal élhessünk a Kárpátok ölelésében, s kiábrázolódjék életünkben Krisztus Urunk arca! Add Urunk, hogy Benned egymásra találjunk s minden, a világban szétszóródott magyar testvérünk szívében erősödjék az egymáshoz tartozás érzése és az önfeláldozó szeretet! Ámen


URam! Add, hogy szeretetem mindig nagyobb legyen, mint a vágyam, hogy hirdessem az igazságot! Ámen


Uram! Engedd, hogy továbbra is tenyereden élhessek, s pillanatnyi szorításaidat ne büntetésnek, hanem biztonságom jeleinek vegyem! Ámen


URam! Felfoghatatlan a hatalmad, s el sem tudunk képzelni Téged. Óvj meg minket a hamis elvonatkoztatásainktól és gyarló emberi elképzeléseinktől és segíts, hogy életünkben tükröződhessen a Te szereteted! Ámen


Uram, nemzetünket hozzuk ma eléd. Trianon szomorúsága hasít lelkünkbe, hiszen egyek vagyunk mi akár elválaszt a határ, akár nem. Köszönjük határtalan szeretetedet, mely felénk árad a Krisztusban. Add, hogy a mienk se ismerjen határokat, hanem ledöntse azt, ami elválaszt és eggyé legyünk, ahogyan Te Atyánk egy vagy fiaddal, Jézussal. Segíts nekünk, hogy legyen ez a nap a nemzeti összetartozás napja számunkra! Ámen


Uram! Sokakhoz hasonlóan olykor nekem is nehezemre esik várni. Pedig ez erősíthetné a beléd vetett bizalmamat. Munkálkodj bennem és taníts várni akkor is, amikor emberileg késlekedésnek tűnik. Tudnom kell, hogy Te a legjobbat akarod nekem és meg is adod a maga idejében. Ámen


Uram! Szereteted tüzét gyújtsd meg bennem, hogy ne dideregjek, és másokat is melegíthessek szolgáló életem jó cselekedeteivel! Ámen.





Uram! Vezérelj minden utamon, hogy el ne szakadjak Tőled, s ha mégis elcsábítanának selymes-füvűnek vélt legelők, kérlek találj rám, hogy újra Rád találhassalak! Ámen

Nincsenek megjegyzések: