2024. április 12., péntek

Istenem! Adj nekem derűs szívet, hogy tudjalak dícsérni Téged énekszóval is! Ámen


Istenem, olyan jó lenne minden ember iránt úgy érezni a szeretetet, ahogy Jézus érezte a földön. Köszönöm, hogy ezt nem kívánod tőlem. Amit megkövetelsz, az nem is olyan nehéz. Olyan jó érzés, mikor alkalmam van segíteni azon, aki gyűlöl és minden aljasságot elkövetett ellenem. Jó érzés látni csodálkozását, megszégyenülését, jó érzés az, hogy nekem szabad ezt élveznem, csak tegyem meg neki, amit magamnak kívánnék. De olyan rossz érzés, mikor az tesz nekem szolgálatot, akit én vetettem meg. Kérlek, bocsásd meg, amikor csak azért sem segítettem. Amikor én mutattam ki gyűlöletemet. Meg is fizettem érte rossz lelkiismeretemmel. Add meg inkább annak örömét, mikor azért adhatok neked hálát, hogy segítettem ott, ahol nem is várták. Ámen


V.L.


Istenünk, nyisd meg szívünket, hogy a változások és lehetőségek között észrevegyük jelenlétedet. Ámen.


Uram! A magányos párkeresőkért és az igazit rossz helyen keresőkért könyörgöm! Tudom, fájdalmas egyedül lenni, de Te nem feltétlenül szánod nekünk az első szembejövőt, aki szépeket mond. Adj ehhez bölcsességet és várni tudást azoknak, akik még előtte állnak a házasságnak. Ámen


URam! Add, hogy örülni tudjak teremtettséged csodáinak minden napomban, s hálás szívvel tudjam szeretni felebarátaimat! Ámen


URam! Egyedül ígéreteidben bízom... kérlek segíts! Ámen


Uram! Időzavarral küszködöm, s gyakran összecsapnak a határidők hullámai a fejem fölött! Kérlek, segíts átrendezni életemet, hogy tetszésedre élhessem mindennapjaimat, s végre békesség költözzön nyugtalan lelkembe is! Ámen



Uram! Köszönöm, hogy Benned van és lehet örömöm. Hálás vagyok minden kisebb-nagyobb örömért, melyben részem van. A legnagyobb örömöm, hogy a Te gyermeked lehetek és Tőled senki és semmi nem választhat el. Ámen


Uram! Olykor kifejezetten nehéz a szolgádnak lenni. Mégis köszönöm, hogy a tied lehetek. Adj kitartást, állhatatosságot, hogy bátran képviseljelek téged ma is, máskor is. Ámen


Uram, szeretném Neked adni összetört életem, s kérlek, fogadd el bűneimet! Köszönöm, hogy a legtökéletesebb áldozatot érettem is bemutattad a kereszten. Ámen



Uram! Türelmetlen vagyok. Türelmetlen a munkámban, mert sokszor nem látom az eredményét, türelmetlen az emberi kapcsolataimban, mert nem úgy alakulnak, ahogyan szeretném, türelmetlen vagyok magammal is, mert nem nem tudom következetesen betartani azt, amit elhatároztam. Uram, ezért türelmetlen vagyok Veled is! Kérlek, újítsd meg szívemet-lelkemet, hogy Benned felüdülve, derűvel tudjak felülemelkedni hiányosságaimon, s Téged dícsérve békességet nyerjen lelkem - mindenki hasznára! Ámen

Nincsenek megjegyzések: