2024. március 19., kedd

Drága Úr Jézus!
Te reád nézve a Mennyei Atyánk így bátorít bennünket: Veled vagyok, és el sem maradok mellőled. Köszönöm a hittestvéreket, azzal a sok-sok különböző lelki, szellemi és testi ajándékkal és mindenekfelett az egy lélekkel való megtöltéssel. Olyan jó a közösségben a felebarátainkkal, akiket mellénk rendeltél társul örömben, bánatban, próbákban. Minden fölé adtad a szüntelen imádság lehetőségét, a Szentlelked jelenlétét és a Te bölcsességedet. Légy érte áldott, hadd dicsőítsünk ma is, és mindörökké. Ámen (Trezsimama)


Életem adója vagy Uram... Add, hogy létem ajándék lehessen környezetemnek! Ámen


Istenem! Mennyi hamis váradalom tud bennem lenni. Valaki boldoggá tehetne már – gondolom időnként és várom ezt a házastársamtól, a gyermekemtől, barátomtól, hívő, lelki társaktól. De egymásban gyakran csalódunk. Én is másokban, mások is bennem. Taníts Rád szegezett tekintettel élnem, hogy a hitem Rád nézzen szüntelen. Ámen


Istenem! Nehezet kérsz tőlem Igédben, de tudom, hogy ez a járható út. Ez az, ami előtted kedves. Légy segítségemre abban, hogy mind gyakrabban tudjalak helyesen képviselni! Ámen


Istenem! Őszintén bevallom, hogy milyen gyarló módon tudok szeretni másokat. Kicsinyes vagyok, felrovom a másiknak azt is, ami fölött szemet kellene hunynom, belekötök abba is, ami egészen kicsi dolog. Taníts szeretni ma is! Ámen


Kegyelmes Istenem, nem tudtam, hogy a te kegyelmed volt az, mikor reménytelen nyomorúságomban váratlanul, talán kéretlenül, magam sem értettem hogyan, megtelt a lelkem örömmel, erővel, reménnyel, s végül megoldódtak kérdéseim, megszűnt nyomorúságom, szép lett az életem. Tudom, kegyelmed ennél is több. Megbocsátod bűneimet és bizonyossá teszel az örökélet felől. De ezt már kérnem kell. És ez kell ahhoz, hogy valóban szép legyen az életem. Add meg nekem, Uram, teljes kegyelmedet, és úgy vezess, hogy ne véletlenül vegyem észre, hanem előre kérjem és várjam kegyelmed ajándékait. Ámen.
/V.L./



Köszönjük Uram, érthetetlen szeretetedet, amellyel utánunk jársz. Te tudod miben érhettél utol bennünket ezen a héten. Kérlek, áldj meg minket, segíts tovább vinni ezt a kegyelmet mindenki felé, aminek mi is részeseivé lehettünk. Áldd meg a kimenetelünket és légy velünk, erősíts meg minket a reánk váró úton. Ámen

(T.L.)


URam! Add, hogy mindazzal szolgálni tudjak, amivel megajándékoztál! Ámen



URam! Add, hogy ne akarjak mást mutatni, mint ami vagyok, s add,, hogy olyan lehessek, amilyennek Te is szeretnél látni engem! Ámen



URam! Add nekem szeretetedet, hogy el tudjam hordozni azt is, ami fáj! Ámen
Uram! Elfordult tőled a világ, nem követi szereteted törvényeit, nemcsoda, hogy megundorodik önmagától... Könyörülj rajtunk, hogy el ne vesszünk, s készíts utat mindannyiunknak, hogy hozzád menekülhessünk! Ámen



Uram, Istenem! Lelkemet, értelmemet Szentlelkeddel járd át, hogy hitelesen tudjak Rólad bizonyságot tenni ebben a világban! Ámen
Uram, Istenem! Szeretnék sokszor elbújni... Nem Teelőled, hanem a világ elől! Jó lenne nem látni mindazt a gonoszságot, emberi önzést, amire rávilágít Szent Igéd fénye. Kérlek adj nekem türelmet, s hitet, hogy meg ne lankadjak követésedben, s el ne veszítsem reménységem derűjét! Ámen

Nincsenek megjegyzések: