2024. január 11., csütörtök

Atyám hálát adok Neked, hogy nehézségeim közepette is jóságod vesz körül és nem a bajok uralkodnak rajtam, hanem szereteted. Ámen


Divattá váltál, URam... díszítő kiegészítő elemmé. Győzelmed jelét hordják fülben, nyakban, karon és bőrbe égetve, de szívükbe nem engednek be Téged... URam, szereteted nagyságával hajolj le mindannyiunkhoz, hogy pironkodjunk mindazért, mert ennyire eltávolodtunk Tőled, s nem akarjuk szereteted uralmát az életünkben! Megváltásod, magadhoz emelésed titkát engedd megélnünk hétköznapjainkban, hogy életünk derűs, boldog Rád mutató jellé váljék! Ámen


Istenem! A Te áldó szavadra van szükségem. E nélkül mit érek? Ezzel mássá lesz életem, más értelmet nyernek mindennapi küzdelmeim, örömeim és gondjaim is. Köszönöm Neked! Ámen
Istenünk! Szólni sem tudunk, amikor teremtett világod nagysága és tökéletessége feldereng lelkünkben! Csodálkozásunkat önzésünk töri meg, pedig nem kellene ennek így lennie... Kérünk, könyörülj rajtunk, szánj meg minket, hogy tudjunk élni teremtett világodban úgy, ahogyan azt Te Jóságoddal eleve eltervezted! Ámen


Istenem! Te látod, hogy most nem látok semmit... kételyek gyötörnek, hitetlenség kísért. Szereteted fényével gyújts világosságot életemben, hogy Neked tudjak élni, s szolgálatodban megtaláljam békességemet!
Ámen


Megváltó Krisztusom!

Te vagy a törvény,
s én magam a törvénytelenség.

Tégy, kérlek, alázatossá,
hogy ne kezdjem,
ne akarjam mentegetni magam!

Add, hogy a magam elveszettségében
naponként ismerhessem fel,
hogy Te vagy a menekvés.
Hogy Te vagy az egyedüli menekvés.

S a Veled megmenekülés csodája
indítson mindarra,
amit hitvallásként,
élet-bizonyságtételként
Érted,
valójában Általad,
tenni csak képes vagyok!

Ámen

/Hajdú Zoltán Levente/


Uram! A világ zaját halkítsd el kegyelmeddel, s szereteted szimfóniájának hangjaival szabadíts meg engem! Ámen


Uram, Jézus! Szelíden örvendező tanítványod szeretnék lenni. Taníts, terelj engem ebbe az irányba és add, hogy életem bármilyen alakulása Hozzád vigyen közel. A Tőled kapott örömet pedig szeretném felmutatni embertársaim számára. Ámen

Uram, köszönöm, hogy előtted a földrajzi távolságok is más mértékkel méretnek, mint emberként nézve. Nekem is szükségem van naponként az emlékezésre, hogy a mögöttem álló utat mindig tisztán lássam. Távolban élő szeretteimet, kérlek, hordozd kegyelmeddel. Ámen.



URam! Szereteted által munkáld bennük az egységet! Ámen


Uram! Tisztogass bár bajjal olykor engemet, kegyelmeddel szenteld szenvedésemet… Tudom, javamra válik. Ámen

Nincsenek megjegyzések: