2023. december 12., kedd

Irgalmas Istenem! Köszönöm azt a gyülekezetet, melynek tagjaként Veled és embertársaimmal közösségben lehetek. Milyen keveset imádkozom gyülekezetem épüléséért, növekedéséért, testvéreim életéért… Add, hogy ne feledkezzem meg másokról! Ámen


Jézus Urunk, köszönöm, hogy itt vagy! Hadd legyek ma is a Te szolgád! Világosítsd meg látásom, szívem, lelkem minden rezdülését! Adj békét a Földre! Hálásan köszönjük kifogyhatatlan szereteted! Ámen



Mennyei Atyám! Hányszor felejtem el, hogy Te rólam is gondoskodsz. Minden nap, mert hatalmas és erős Isten vagy. Bocsásd meg, hogy elég gyakran aggódom, nyugtalankodom, ahelyett, hogy kezedbe tenném igazán életemet és mindazt, amin töröm a fejem. Taníts engem jobban bízni benned! Ámen


Mennyei Atyám! Magunkat emésztjük el, és tesszük tönkre akkor, amikor aggódunk. Egyben hitetlenség is ez a viselkedés. Arra bizonyság, hogy nem bízunk eléggé Benned. Pedig Te jól tudod, hogy mire van szükségünk. Segíts bíznom, tudom, hogy nem fogok csalódni! Ámen


URam! Add, hogy felfedezzem Benned életem értelmét, s Neked éljek utolsó szívdobbanásomig! Ámen
Uram! Add nekem békességedet, hogy szelíd maradhassak! Ámen


Uram! Boldog vagyok. Miattad. Mert Benned élhetek, mert áldást, kegyelmet, irgalmat kaptam és kapok Tőled és tudom, hogy Benned bízhatom. Kiben bíznék, kihez mehetnék? Örülök, hogy a Te gyermeked lehetek! Ámen


Uram! Fénytelenségbe menekülő gyermekeiden könyörülj! Segíts meg mindannyiunkat, hogy észrevegyük életünkben hatalmadat, s engedelmeskedjünk szereteted hívásának! Ámen


Uram! Hajlékot készítettél nekünk odafönn, s mi nem törődünk ezzel... Uram, de nem törődünk azzal sem, hogy mit kaptunk Tőled idelenn... Adj nekünk belátást, szeretetben való józanságot, hogy hinni tudjunk Tebenned, s Igéd szerint éljünk! Ámen


Uram! Nyomorult koldus, sőt nincstelen vagyok, amikor magamban kezdek bízni, amikor már nem Téged kereslek és látlak meg életem áldásai, örömei mögött. Téged nem lehet becsapni: gondolhatom én gazdagnak saját magam, ha ez nem Benned és általad való gazdagság, amellyel mások felé kell szolgálnom. Tégy helyre engem Uram, ha rosszul látom magam. Ámen


Uram! Szeress, hogy én is szerethessek! Ámen
URam! Tarts meg minket szereteted rendjében! Ámen

Nincsenek megjegyzések: