2023. október 29., vasárnap

Látod, Uram,
a választásaimban
választ keresek.

De milyen gyakran
tévesztem el
az irányt, a célt!

Mert minden égető
élet-kérdésemben
Te vagy a válasz.
Ámen


/Hajdú Zoltán Levente/


Mennyei Atyám, hirdetem, hogy Te vagy a Gondviselőm. Az aggódás, a törtetés, a bosszankodás nem Tőled származik, mert Te mindennel ellátsz, amire szükségem van. Add, kérlek, a kegyelmet, hogy bízni tudjak Benned mindazzal kapcsolatban, ami nyomja a lelkemet. Amikor rám tör a szorongás, az aggódás, add nekem Krisztus békéjét, mely felülmúlja az értelmemet. Köszönöm, hogy megígérted, sosem mész el tőlem, sosem hagysz el. Jézus nevében, Ámen (Cs.M.)


Ó Urunk, kérünk, tekints ránk ma! Térj be hozzánk, bár jól tudjuk, hogy nem vagyunk méltók arra, hogy gondolj ránk!
(T.M.)


Szeretett Jézusom! Imádlak és szeretlek Téged lelkem minden erejével. Alázattal kérlek, tiszta szívet teremts bennem, Istenem! Ne vess el engem színed elől! Minden Általad történjék bennem, Érted ó, Jézusom, a Te dicsőségedre, Irántad való szeretetből. Ámen


URam! Add, hogy ne csak szavakkal, hanem egész életemmel, minden cselekedetemmel hirdethesselek Téged! Ámen
Uram! Adj nekem értelmes szívet, hogy megláthassam a hétköznapokban felülről jövő ajándékaidat, s úgy éljek, mint a Te megajándékozott gyermeked! Ámen


Uram! Bocsásd meg, ha nem tudlak hűen és igazán szolgálni, képviselni Téged! Pedig ezt szeretném, ez legfontosabb céljaim egyike. Add, hogy tudjam és akarjam odaszánni magam a Neked való szolgálatra és jó példával járjak elől mindazon közösségekben, ahol jelen vagyok, különösképpen egyházamban, gyülekezetemben! Ámen


Uram, köszönöm, hogy Te vagy minden, amire szükségem van. Beismerem gyengeségemet, átnyújtom neked ezt a helyzetet, a körülményeket, amikkel küzdök. Tölts el erőddel, kegyelmeddel! Jézus nevében, Ámen.


Uram! Óvj és áldj mindannyiunkat! Ámen.


Uram! Újíts meg Lelkeddel, hogy éljek! Ámen

Nincsenek megjegyzések: