2023. szeptember 13., szerda

Jó Atyám! Ami jó volt a múltban az azért hívogat, ami rossz, azt pedig azért nem tudom feledni. Milyen balga vagyok, amikor így teszek. Segíts nekem csak Benned bízni és hittel előre tekinteni. Ámen


Köszönjük, Istenünk, személyre szóló üzenetedet, melyet igéden keresztül kínálsz nekünk minden nap. Segíts, hogy nyitottak legyünk meghallani szavaidat. Ámen


Úr Jézus, taníts minket mérhetetlen szereteteddel, hogy mi is tudjunk szeretni Téged,s örvendezve Néked szenteljük életünket.

(Spurgeon)


Uram! A hibákat könnyen észreveszem mások életében, de oly ritkán veszem észre azt, ami dicsérhető. Vagy, ha észreveszem is, mégsem hagyja el ajkamat a dicséret. Segíts változtatnom ezen! Ámen



Uram, a változás, a bizonytalanság félelmetes tud lenni, de bízni fogok Benned. Segíts, hogy bizalommal járjam életem új útját, tudva, hogy Te tökéletesen előkészítetted. Szeretlek, Uram. Ámen.


Uram! Add Uram, hogy érthessem igazságodat, s megmaradhassam abban a hűségben, amire elhívtál. Áldd meg mindazokat, akik segítenek engem ebben, s add, hogy magam is minden napon Szereteted eszköze lehessek! Ámen.


URam! Életem ideje kezedben van... Légy hozzám kegyelmes, hogy ne tékozoljam el a nekem elkészített lehetőségeimet, s szolgálni tudjak Neked, s másoknak! Add, hogy a nehézségek ellenére is kitartsak Melletted, s mindvégig küzdeni tudjak mindazért, s mindazokért, amiket/akiket életem részévé tettél! Ámen



Uram, segíts, hogy helyes döntéseket hozzak. A Te tetszésedet akarom keresni, és nem az emberekét. Jézus nevében. Ámen



Uram! Segíts, hogy Hozzád találjak! Ámen




URam! Segíts, hogy minden nap Rád tudjak figyelni! Add, hogy megújuljak erőd által, s életemet tisztaságban, szeretetben és igazságban tudjam vezetni! Ámen
URam! Taníts erősíts, hogy elvégezhessem mindazt, amit sorsomba kódoltál! Ámen


URam! Vezess, hogy el ne tévedjek! Ámen


Urunk, Istenünk! Segíts minket, hogy általad egymásra találhassunk és Benned békességet, s érted értelmet nyerjen életünk minden pillanata! Ámen.

Nincsenek megjegyzések: