2023. szeptember 15., péntek

Drága Istenünk, köszönjük neked az élet ajándékát. Segíts minden nap abban a tudatban élni, hogy kezedben tartasz bennünket! Ámen



Istenem! Én is szoktam magamat ostorozni, pedig nem kellene, mert ha már eléd tettem valamit, akkor nem kellene visszavennem, hanem teljes egészében a Te kezedben kellene tudnom. Még a bűneimet is, melyeket te úgy elvetsz magadtól, mintha soha meg nem történtek volna. Ha Te nem marcangolsz engem, add, hogy én se tegyem magammal vagy éppen másokkal. Jézusért! Ámen


Mennyei Atyám! Nem a saját útjaimat, hanem az általad mutatottakat szeretném járni. Add nekem a hit bátorságát, hogy mindig igent mondjak küldő szavadra, hiszen sem Téged, sem áldásaidat nem fogom nélkülözni, ha így teszek. Ámen


Uram! Add, hogy Te legyél az első az életemben, s ne tartsak semmit és senkit fontosabbnak Tenálad! Add, hogy Benned gazdagodjak, s általad teljesedhessen ki emberségem, önmagam épülésére, s felebarátaim hasznára! Ámen


Uram, áldalak jóságodért. Nyisd meg, kérlek, a szememet, hogy mindig vegyem észre csodálatos működésedet. Ámen.


Uram! Életem fontos állomásait áldd meg, hogy ne csak eredményes, de áldásos életem is legyen! Ámen.
URam! Éreztesd velem atyai szereteteted melegét, hogy ne fázzak ebben a rideg embervilágban, s Általad erőt nyerve, elvégezhessem feladataimat! Ámen


Uram! Gyenge akarásomat erősítsd meg bennem, hogy általad élhessek másokért! Ámen


Uram! Köszönöm, hogy testestől-lelkestől a Tied lehetek. Köszönöm, hogy jobban figyelhetek a belső emberemre, mely áldásul szolgál a külsőre is. Ámen



Urunk! Te látod céljainkat, makacsságunkat céljaink olykor vakmerő elérésére, és a gyönge lelkünket a Veled való közösségre. Tompítsd bennünk saját akaratunkba vetett bizodalmunkat, hogy fogadhassuk legnagyobb, legfontosabb ajándékodat: Önmagadat! Ámen.



Nincsenek megjegyzések: