2023. augusztus 9., szerda

Istenem! Add, hogy napjaimat mindig a Te kezedből vegyem! Ámen


Istenünk, csendesítsd le szívünket Jézus Krisztus, a mi Urunk jelenlétével. Ámen


Istenünk! Köszönjük, hogy Igéid élnek, éltetnek egyént és nemzetet, ha értő, kitárt szívvel fogadjuk be mindazt, ami Tőled jön. Ámen
(Peternics Mihály)


Jézusom! Köszönöm megváltásodat, mely rám is vonatkozik. Hálás vagyok az általad szerzett bűnbocsánatért és örök életért! Ámen


Köszönjük, Istenünk, ajándékaidat. Hitetlenkedve hallgatjuk: vajon tényleg a miénk mindened, minden kegyelmed, szereteted és annak minden áldása? Gyermekeid vagyunk, Krisztus vére értünk is hullott. De milyen gyermekeid? Segíts, hogy örömmel tudjunk hűek maradni! Segíts, hogy ne tékozoljuk el drága kincseidet! Segíts, hogy jó gazda módjára gazdálkodjunk vele, hogy szaporítani tudjuk, hogy minél több embernek jusson belőle! Dolgozz velünk és irányíts minket is a munkában, hogy otthonná váljon ez a világ, és mi is útkészítői lehessünk Fiad országa eljövetelének! Ámen

/V.L./


Mennyei Atyám!

Olyan sokkal tartozom Neked, hiszen olyan jó vagy hozzám, mint senki más. Uram, mennyi hibámat megbocsátottad már! Köszönöm Neked, hogy elengeded bűneimet mert a te Fiad minden bűnömért tökéletesen eleget tett . Uram, vezess a te utadon, tisztíts meg, és a Te drága Lelkedet ne vond meg tőlem. Ámen


URam! Add, hogy mindenben Te legyél számomra az első, s életem ritmusát ne az anyag, hanem a Te Szentlelked diktálja! Ámen


URam! Add, hogy tudjam mi a fontos, s mi az, ami nem az! Add, hogy meghalljam hívó szavad, s tudjak igent mondani hívásodra! Ámen


Uram! Adj, hogy adhassak én is!
Ámen.



Uram, nagyon szeretem az őszinte beszélgetéseket Veled. Köszönöm, hogy lehetővé tetted, hogy az egész világra eljussunk az örömhírrel. Érted ragyogó fénysugár szeretnék lenni. Jézus nevében. Ámen


Uram! Te látod, mennyire szeretném, ha másképpen telnének napjaim... Időt adsz nekem, s vele együtt lehetőségeket is, s valahogyan mindig elügyetlenkedem dolgaim, nem bizonyulok jó sáfárnak. Elszáll az időm, szertefoszlanak lehetőségeim, s csak a szomorúság marad bennem, hogy már megint nem sikerültek úgy a terveim, ahogyan szerettem volna. Istenem, adj nekem hordozó közösséget, adj nekem megértő társa(ka)t is, hogy napjaim ne csak múljanak, de kedvemre, s kedvedre teljenek is! Ámen

Nincsenek megjegyzések: