2023. augusztus 6., vasárnap

Édes jó Atyám, nagyon várlak! Nem látlak magam előtt. Úgy érzem, mintha minden imádságom elakadna, nem jutna el hozzád. Már imádkozni se nagyon tudok. Unott vagyok és ideges, a körülöttem élőket is csak bosszantani tudom. Úgy érzem, nem vagyok jó semmire. Senki nem tud segíteni rajtam, egyedül csak Te, Atyám. Ne hagyj sokáig ebben a nyomorúságban! Ha akarod, már holnap újra erős leszek. Lendületet, jókedvet adhatsz nekem, és én örömmel foglak szolgálni Téged. Hiszen biztosan most is az a baj, hogy eltévesztettem az utat, nem azon járok, ahova Te rendeltél. Valahol elrontottam valamit. Lehet, hogy magam előtt is letagadott bűn, lehet, hogy meg nem emésztett harag, gyűlölködés, magam sem tudom. Add Lelked világosságát, hogy legyen erőm végiggondolni mindezt, találjam meg, mi választ el Tőled. Légy segítségemre, szabadíts ki lelki nyomorúságomból, hogy újra hálát adhassak szabadításodért! Ámen


Istenem! Engedd, hogy igazságodat megismerve békességed eszközeként szolgálhassak Neked! ÁmenJó Atyám, büntess, fenyíts inkább, de ne dobj el magad elől. Gyermeked vagyok, az is akarok maradni. Tudom, sok hibát követek el naponként. Tudom, nem vagyok méltó arra, hogy fiadnak nevezz. Nevelj embert belőlem, Atyám. A te képedre formálj, hogy megérdemeljem az ember nevet. Hogy építője legyek a te országodnak. Hogy dicséretet és ne szégyent hozzak a te nevedre. Családom tagjaira, gyermekeimre is azt kérem: vezesd magad felé őket. Nem azt kérem, hogy ne fenyítsd, csak azt, hogy szeretettel fenyítsd őket, ha kell, de ne mondj le róluk. Add, hogy váljanak hűséges gyermekeiddé. Hadd vezessem hozzád őket, de ha gyenge vagyok hozzá, te magad pótold ki magam gyengeségét. Ámen

(V.L.)


Köszönjük Istenünk, hogy Te úgy vezetsz minket,hogy szereteteddel veszel körül. Köszönjük, hogy Krisztusban a legdrágább ajándékokat adtad nekünk.
Add, hogy teljes szívből szerethessük Őt és várjuk eljövetelét. Ámen.


/T.M./


URam! Add, hogy a Téged követők élete valóban tükrözze mindeneket átfogó szeretetedet, s add, hogy békesség költözhessen mindannyiunk szívébe! Ámen


Uram! Add nekem szereteted fényét, hogy világíthassak másoknak és magamnak is! Ámen


Uram! Köszönöm kegyelmedet, mely megtart napról napra és üdvösségre vezet. Ámen


Uram! Vedd el terheimet, légy erősségem mindenkor! Ámen.


Urunk Istenünk! Hálásan köszönjük neked a Református Egyházat. Ez az otthonunk, ez a miénk, ide helyeztél, hogy itt halljuk csodálatos igéidet, ebben értünk meg Téged, itt tisztelünk közösen, közösségben Téged. Urunk, mi keresztyének kihez mehetnénk máshoz? És mi reformátusok hova mehetnénk máshová?


Olyan hűtlen lett az ember, és ma oly sokan és könnyen cserélik le családjukat, hazájukat, hitüket, felekezetüket. De nekünk nem új egyházra van szükségünk, csupán megújulásra. Ahogyan nyelvünk megújult a történelem során, vagy ahogyan a technikai fejlődést oly szívesen követjük, úgy kell nekünk, reformátusoknak is a kor színvonalán és nyelvezetén hirdetnünk Téged. Szükségünk van a hűséges, megújulásért munkálkodó gyülekezeti tagjainkra. Kérünk téged, hogy hűséges egyháztagjainkkal együtt tudjuk keresni egyházunk számára a jövőbe vezető utat. Adj bölcsességet, és hitet, hogy hűséggel gondozzuk, fejlesszük, újítsuk egyházi életünket a Te dicsőségedre. Adj lehetőséget, hogy hűséges presbitereinkkel, szolgálatra kész gyülekezeti tagjainkkal imaközösségben, közösen, együtt tudjunk Téged kérni egyházunk jövőjéért, és legyünk készek együtt gondolkodni, tenni, cselekedni a 21. század Református Egyházáért. Ámen (Pálinkás Gyula)

Nincsenek megjegyzések: