2023. július 21., péntek

Istenem! Kérlek ne próbálj engem erőmön felül, s add hogy ne felejtkezzek meg Rólad egyetlen élethelyzetemben sem! Ámen


Jézusom! Drága Megváltóm! Hányszor felejtem el, hogy Te mindenkin tudsz segíteni! Bocsásd meg, ha csak emberi életek hatalmas nyomorúságát látom, de az ezektől is nagyobb kegyelmedet nem veszem észre. Mily balga vagyok ilyenkor! Milyen hamisan képvisellek ilyenkor Téged. Helyesebben nem is képvisellek. Segíts a bátor kiállásra a Te nevedben, másokért! Ámen


Jó Istenem, nekem is példát adtál az engedelmességben. Nekem nem szántál különleges, világraszóló küldetést, de én is tudom, hogy eleve elrendelt feladatom van ebben az életben. Azon a ponton az én helytállásomra van szükség. Mutasd meg Uram, nekem is világosan, hol, mikor, mi a feladatom, és adj hozzá erőt, hogy én is tudjak engedelmeskedni akaratodnak! Akkor is, ha nehéz, akkor is, ha nem kedvemre való, tudjam azt, hogy mi a Te akaratod, és legyek képes azt végig vállalni és végrehajtani. Taníts meg a szóra: „Történjék velem a Te beszéded szerint!” Ámen.


/V.L./


Kegyelemmel és áldással gazdag Isten! Szerető Atyám a Jézusban!
Fölemelem szívemet Tehozzád e reggeli órában és hálákat adok Neked, hogy az elmúlt éjszakának a sötétségében lelkemet, testemet minden gonosztól megoltalmaztad. Áldott légy, hogy midőn szemeimet álomra zártam, Te őrködtél felettem és a veszedelmeket távol tartottad tőlem. Örvendezve köszöntöm új napodat, jó Atyám! Napjaim megújulásával arra tanítasz engem, hogy rövid földi életemben készítsem magamat az örökkévalóságra, amelyben új eget és új földet látnak szemeim, midőn ezek elmúlnak. Hittel töltsd be az én szívemet, lelkemet a mai napon is, hogy szent tetszésed szerint végezhessem minden dolgomat, mind magamnak, mind másoknak hasznára, főképpen pedig lelkemnek üdvösségére, és a Te szent neved dicsőségére. Ámen

(Idézetek egy Debrecenben kb. 70 éve kiadott énekeskönyvből)



Uram! A kritizálás nagymestere vagyok, ha gyermekeim gyengéit kell meglátnom. Ezen önerőből nem tudok változtatni, de Veled egyértelműen sikerülni fog. Előre is köszönöm, hogy segítesz! Ámen



Uram! Hálás vagyok Neked a családomért. Köszönöm a Tőled kapott gyermekeinket. Szeretnék kellő időt eltölteni velük és figyelni rájuk, hiszen az ajándékok, melyeket megvehetünk nekik, bennünket, szülőket egyáltalán nem pótolhatnak. Köszönöm a szívembe helyezett, értük való felelősséget. Ámen



Uram, Istenem! Áldásodat ne vond meg tőlünk, adj békét testben és lélekben! Ámen.
Uram! Te állítottál arra a helyre, ahol most is vagyok. Add, hogy ne kételkedjem szeretetedben, s higgyek szavadnak, amikor azt ígéred Igédben, hogy a Téged szeretőknek minden javukra van! Ámen


URam! Teremts békességet a szívemben, hogy harmóniában élhessek mindenkivel! Ámen

Nincsenek megjegyzések: