2023. július 10., hétfő

Atyám, szerető Istenem, nem értem, miért szeretsz engem. Igazán nem látom és ítélem magam méltónak a szeretetedre. Az emberek között is kevés van, aki valóban áldozatra is készen szeret, és én nem tudok másokat úgy szeretni, ahogy kellene. De nagyon köszönöm, hogy minden érdemem nélkül engem is úgy szerettél, hogy Jézus értem is vállalta a keresztet. Add, Uram, hogy ne legyen hiábavaló a szereteted! Segíts, hogy úgy tudjak élni, hogy ne hozzak szégyent a nevedre, hanem én is legyek képes tenni valamit hálából számtalan ajándékodért! Lelkeddel erősíts, hogy keressem igazságodat, és megtaláljam a hozzád vezető utat! Ámen.

/V.L./


Felséges Istenünk, könyörülj népeden, s add, hogy ne csak elméletben tudjuk az utat Hozzád, hanem meg is tegyük azt. Ámen.


Hát becsaphatlak-e
Téged, Uram?
Járhatok-kelhetek-e
álarcban Teelőtted?
Ha tévedéseimben álarctalanul,
bűneimben Téged becsapni nem akarva
Előtted megállok,
Rád – és magamra – akkor találok.
Őrizz, Uram,
hogy innen, Tetőled,
ettől a bűnbánó őszinteségtől
soha nem tévedhessek el!
Ámen!


/Hajdú Zoltán Levente/


Istenem! Csak Benned nyugszik meg lelkem, csak Tőled kaphatok megújító erőt. Kérlek, adj nekem bölcs szívet, hogy tetszésed szerint alakíthassam életemet, s kegyelmed által harmóniát leljek mindennapjaimban! ÁmenIstenünk, köszönjük, hogy új helyzetekbe és kapcsolatokba irányítasz minket, hogy növekedjünk a hitben. Segíts bízni egymásban, bátorítani egymást. Ámen.
URam! Jóságod, gondviselő kegyelmed hűségre kötelez. Add, hogy el ne távolodjak Tőled, s be tudjam végezni sorsomban mindazt, amit feladatul nekem rendeltél benne! Ámen


Uram! Kegyelmeddel vezess, hogy ma is dícsérhesselek, s szerethessem teremtett világodat! Ámen


Uram! Oly sok mindent kaptam Tőled Uram, s oly keveset adtam belőle tovább felebarátaimnak. Kérlek adj nekem bölcsességet, hogy tudjak szolgálni ott, ahol szükség van nemcsak földi javakra, de Rád is, s tudjam bölcsen elfogadni minden végzésed! Ámen


Uram! Szeretném, ha mások felismernék rajtam, hogy ismerlek Téged, hogy közöm van Hozzád! Munkálkodj bennem napról napra! Ámen


Uram! Veled ellentétben az én szeretetem sokszor személyválogató. Nem bírom elviselni, hogy valaki más legyen, mint amilyennek én szeretném, nehezen viselem, ha mások másképpen látnak dolgokat. Adj nekem nagyobb szeretetet, melyben egyre kevesebb a személyválogatás. Ámen


Urunk Istenünk! Új hét első reggelén megállok előtted egy pillanatra. Nézd szívemben a gyönge akarást parancsolataid teljesítésére, s sokszorzd meg kicsinyke erőmet. Őriző angyalodat terelgessen Tefeléd, hogy észrevegyem mihamarabb: életem teljessége csak Veled együtt lehetséges. Ámen

Nincsenek megjegyzések: