2015. december 13., vasárnap

Istenem! Mennyi rossz kérésem van feléd! Rossz, mert rossz az indítékom. Köszönöm, ha ezt észreveszem, és egyre jobban tudok rád hangolódni. Ámen


Jézusom! Az a valós és igaz, amilyennek Te látod és értékeled életemet. Segíts elkérnem Tőled ezt és komolyan véve megállapításaidat jó irányba tartanom! Ámen


Megváltó Jézusunk, Téged szólítalak. Köszönöm, hogy most is Velem vagy! Foglald el szívem minden szegletét, hadd lehessek ma is a fény. Szeretet, szeretet, szeretet-ezzel keljen és feküdjön ma le minden ember! Hála Neked! Ámen


URam! Add, hogy jól használjam fel a nekem rendelt időt, időben visszatérjek Hozzád! Ámen
URam! Add, hogy törvényeid szerint játszhassam az Élet nagy játékát, s küzdelmeim közepette segítőtársakra is találhassak! Ámen

URam! Ámen
Uram! Amikor imádkozom, akkor engedem, hogy Te légy munkában. Bocsásd meg időnként megmutatkozó túlzott buzgóságomat, hogy nem tudom megkülönböztetni azt, hogy mikor van szükség a tetteimre és mikor az imáimra. Taníts ebben is előrehaladnom! Ámen


Uram Jézus! Köszönöm, hogy életem a Te kezedben van, hogy időmet, energiáimat neked szentelhetem. Szeretnék zengeni a Te hatalmadról, nagyságos munkáidról, míg élek! Ámen


Uram! Látod, hogy milyen nagy rohanás az életem. Pedig többre haladnék, messzebbre jutnék, ha gyakrabban megállnék és elcsendesednék előtted. Hiszen Tőled van az erőm, és Krisztusban mindenre elégséges ez számomra. Áldalak érte! Ámen


Uram! Szeretem az életet, s szeretlek Téged! Segíts meg küzdelmeimben, hogy jusson erőm másokat is szeretni -akaratod szerint! Ámen
Uram! Te látod életem kívánságait, s látod reménytelen vállalkozásaimat is. Igédben taníts, hogy döntéseimmmel ne csak a magam, hanem mások hasznát is szolgáljam! Ámen

Urunk! Te vagy a Világ Világossága, nélküled nem lenne élet. Add, hogy megérthessünk valamit titkaidból, s belső bizonyossággal a szívünkben szolgálhassunk Téged! Ámen

Nincsenek megjegyzések: