2023. augusztus 29., kedd

Istenem, jó Atyám, mutass rá, életemnek mennyi tőled kapott lelki kincsét prédáltam el értelmetlenül olyan hamis gazdagságért, melynek soha semmi hasznát nem vettem. Nagyon fájt, amikor minden vagyonomat hazug eszmék nevében elrabolták tőlem, de anélkül is meg tudtam élni, talán még nyugodtabban, kevesebb gonddal. Most megint arra kényszerít mai életformánk, hogy rohanjak apró kincsek után. Nem tehetek mást, vergődöm, hogy megszerezzem családom szükségleteit. Segíts meg, hogy megkaphassam azt, amire valóban szükségünk van, és abban is, hogy a szívem a Tied maradjon, és ne rontson meg a kincsvadászat szenvedélye! Ámen

/V.L./


Istenem! Köszönöm bűnbocsátó kegyelmedet, mely Jézusért az enyém. Bocsásd meg engedetlenségeimet. Neked tetsző életet szeretnék élni ott, ahová helyeztél. Ámen


Istenünk, köszönjük, hogy megváltoztatod életünket, és fájdalmunkat örömre fordítod. Segíts nekünk, hogy egészen rád bízzuk magunkat. Jézus nevében. Ámen.


Jézusom, vezess engem a te utadon.
Ne engedjem el soha a te kezedet.
A Te kegyelmed éltessen engem.
A Te szereteted lakjék bennem.
A Te tisztaságod költözzék belém.
Ne a test legyen a szemem előtt, hanem a lélek.
Ne a jelen, hanem az örök élet.
Ne csak másoknak, de magamnak is szívből megbocsássak.
Mindig és mindenért, Neked hálát adni tudjak,
és ha választanom kell kettőnk között Jézusom,
mindig csak Te, és sohasem én legyek az első!


URam! Add, hogy ne szűnjek meg kérdéseket megfogalmazni, s add hogy válaszaidban fürödhessen a lelkem! Ámen



URam!
Elégítsd meg mindenféle szomjúságomat, hiszen Te tudod egyedül, mire van valóban szükségem, hogy megbékeljek önmagammal, s a világgal! Ámen


Uram!
Köszönöm Neked mindazokat, akik szeretnek engem, s köszönöm Neked, hogy én is szerethetek másokat. Adj nekem elrejtettséget és békességet Tebenned, ne riadjak meg a sötétségtől, hanem reménységgel éljek akaratod szerint! Ámen.


Uram! Szereteted hatalmával segítsd meg gyenge akarásomat a jóra! Ámen



Uram! Tartsd meg szövetségedet velünk! Ámen
.


Uram! Te mindig a legjobbat adod nekem, mindig azt, amire a leginkább szükségem van. Áldalak érte! Ámen

Nincsenek megjegyzések: