2012. július 17., kedd

Ima az Ateisták részére a Nagyfigyelmeztetés alatt.

Amikor eljön az idő, és a Nagyfigyelmeztetés alatt a szemetek előtt fogjátok látni bűneiteket, kérlek, mondjátok a következő szavakat:
Jézus mutasd meg nekem az Igazságot, és ments meg engem a gonosztól.
Őszintén bánom bűneimet, és kérlek, hogy most végy kezedbe engem, és mutasd meg nekem Irgalmasságod fényét. Ámen.
Ha ezt az imát imádkozzátok, akkor ti soha többé nem lesztek összezavarodva. Egy teher esik majd le a szívetekről, és ti akkor valóban békére találtok.
Amikor az a nap elérkezik, emlékezzetek ezekre a szavakra.
Sohasem hagylak el benneteket! Támogatni foglak titeket, és ti érezni fogjátok amint Szeretetem elárasztja testeteket, aztán meg fogjátok kapni azt a bizonyítékot, amelyre vágyakoztatok.

Nincsenek megjegyzések: