2010. december 27., hétfő

Atyám! A bűnre szeretnék nemet, Rád pedig igent mondani. Ez az egyetlen helyes ösvény. Nemcsak advent idején, hanem máskor is. Vezess engem oly módon, hogy többször döntsek melletted, mint a bűn mellett! Ámen


De balga is vagyok Istenem, amikor felesleges batyukat cipelek magammal, pedig letehetném. Tele a kezem, a vállam, mert benne és rajta vannak a bűneim. Pedig Te kéred azt, hogy vigyem eléd. Megteszem. Őszinte imában jövök eléd, hogy letegyem azt, amit felesleges cipelnem, mert megbánva bűnbocsánatot kapok Tőled. Áldott légy érte! Ámen


Hiszek Benned Jézusom és tudom, hogy Általad üdvözülök! Nincs ennél nagyobb dolog a világon. Ezért öltöttél emberi testet, ezért szenvedtél, haltál meg és támadtál fel, hogy ebben részünk lehessen! Üdvbizonyosságom van: tudom, hogy Tőled senki és semmi el nem szakíthat engem! Nem kételkedem, hanem bízom önmagam helyett csak Tebenned. Eleitől fogva. Ámen


Istenem! Mennyi irányba próbálok figyelni! Pedig, ha nem figyeled Rád eléggé, akkor elsodródom! A bűn hullámai messze sodornak Tőled, de én nem ezt szeretném! Hanem azt, hogy Téged hallgassalak és szavadnak engedjek életemben! Segíts ebben Jézusom! Ámen


Istenem! Rólad tanúskodni az egyik legnagyobb kiváltság. Bocsáss meg nekem, hogy gyakran megfeledkezem erről, és hallgatok, amikor bizonyságot kellene tennem a Hozzád való tartozásomról. E nélkül kevesebb emberhez jut el a Te szent akaratod, a mindenkinek szóló üdvözítő kegyelem jó híre! Éleszd fel bennem a tanúságtétel bátorságát, hogy ne gyáva katonája legyek Krisztusnak! Ámen


Istenem! Szeretnék úgy élni és szolgálni Neked, hogy egy lélekért se érjen vád, hogy valaki miattam nem látott meg Téged! Hálás vagyok azért, hogy mindeddig minden nehézség ellenére megsegítettél, velem voltál és áldásodat árasztottad rám. Szeretnék én is áldáshordozó lenni a kezedben! Ámen


Istenem! Te nem beszéltél az emberrel való együttérzésről, hanem cselekedtél: Jézust küldted el értünk, hogy romlásunkból, bűneink legmélyéből kiemeljen bennünket. Hálából szeretnénk mi is észrevenni a segítségre szorulókat és nem beszélni, hanem megélni a segítségnyújtással teljes együttérzést. Ámen


Istenünk! Ha csak a láthatókra nézünk, könnyen elcsüggedünk, de mi a hit szemével nézünk Rád és látjuk a betlehemi jászolbölcsőt, és a golgotai keresztet egyaránt. Mindkettő a mi Üdvözítőnkre mutat. Add, hogy tekintetünket ne vegyük le Róla sem az utolsó adventi napokban, sem karácsonykor! Ámen


Jézusom! Bocsáss meg, hogy azt hiszem sokszor, hogy az élet rólam szól. Pedig nem, egyáltalán nem. Az élet Rólad szól, ezért szeretnélek Téged szolgálni, képviselni, Rólad bizonyságot tenni családomban, munkahelyemen, bárhol, ahová visz utam. Áldd meg elhatározásomat! Ámen


Mennyei Atyám! Magunkat emésztjük el, és tesszük tönkre akkor, amikor aggódunk. Egyben hitetlenség is ez a viselkedés. Arra bizonyság, hogy nem bízunk eléggé Benned. Pedig Te jól tudod, hogy mire van szükségünk. Segíts bíznom, tudom, hogy nem fogok csalódni! Ámen


Nyisd meg, Istenünk, a gyermek Jézusról szóló történetben a te örök célod titkát. Mutasd meg szereteted hatalmát, és ismertesd meg a világgal evangéliumod. Ámen


Uram! Bocsásd meg önzésemet, mely jellemez még a hozzám legközelebb állókkal való kapcsolataimban is. A bűn teszi tönkre ennyire és rontja meg életemet és kapcsolataimat. De én már nem a bűn szolgája vagyok, hanem a Krisztusé, és ennek jeleit óhajtom adni családom tagjai, barátaim és valójában minden embertársam felé! Köszönöm, hogy velem vagy ebbéli terveimben is! Ámen

Nincsenek megjegyzések: